Organizacja wesel i ślubów w Ostródzie

Bez wątpienia dzień ślubu jest najważniejszym dniem naszego życia. To moment, w którym wkraczamy na nową ścieżkę życia, którą od teraz będziemy dzielić z najbliższą nam osobą. Nic więc dziwnego, że tak ważne jest, by ten dzień był wyjątkowy, a wszystko odbyło się zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Wiele osób marzy o ślubie jak z bajki, jednak konfrontacja fantazji z rzeczywistością nierzadko skutkuje zupełnie innym efektem. Organizacja ślubu wymaga ogromnego nakładu pracy i zaangażowania, ale to wcale nie znaczy, że musimy zostać z tym sami. W takich sytuacjach z odsieczą wkracza wedding planner.

Organizacja wesela szyta na miarę!

Współcześnie coraz więcej par decyduje się na pomoc specjalisty w organizacji wesela i ślubu. To bardzo rozważny krok, biorąc pod uwagę, że często żyjemy w zabieganiu i bardzo trudno nam poświęcić temu taką uwagę, na jaką zasługuje ten dzień. Nierzadko przeraża nas ilość zadań, które musimy wykonać, odpowiednie dogranie terminów i umówienie usługodawców. Muzyka, kwiaty, catering, sala weselna, fotograf i kamerzysta... A to jedynie kilka atrakcji, o które musimy zadbać. Kompleksowa organizacja ślubu i wesela  jest jednak wyzwaniem dla profesjonalistów.


91409058_211398003408778_5344367143741816832_njpg


Kim są konsultanci ślubni ?

Kiedy przerasta nas ilość zadań, którą pochłania organizacja ślubu i wesela, konsultant ślubny wkracza jak superbohater! To osoba, która specjalizuje się w organizacji ślubów i wesel. Jeśli mamy sprecyzowane oczekiwania, pomoże nam je zrealizować z jak najlepszym efektem, a jeśli nie możemy się zdecydować - potrafi nas zainspirować i pomóc w określeniu swoich potrzeb. Nie musimy martwić się samodzielnym poszukiwaniem i planowaniem, ponieważ wedding planner jest w stanie zaproponować nam rozwiązania zgodne z naszymi marzeniami. Profesjonalny wedding planner posiada sieć kontaktów oraz znajomość lokalnego rynku usług, więc bez problemu będzie w stanie opracować dla nas odpowiednią propozycję.


91463146_3059554374110556_4124109463990829056_njpg


Dlaczego warto skorzystać z usługi konsultanta ślubnego?

Niewielu z nas zdaje sobie sprawę z faktu, że kompleksowa organizacja ślubu i wesela wymaga poświęcenia okołu trzystu godzin. Łącznie to około dwa tygodnie ciągłego planowania, wliczając w to weekendy. W zabieganiu rzadko możemy sobie pozwolić na poświęcenie takiej ilości czasu na planowanie. Biorąc pod uwagę ogrom ofert domów weselnych, zespołów czy kwiaciarni... Trudno nie popaść we frustrację i zmęczenie. Wesele jest najważniejszym dniem naszego życia
i nie warto kojarzyć go ze stresem związanym z ciągłymi poszukiwaniami i zmęczeniem. To nasz dzień, więc warto, by wiązał się dla nas z przyjemnością i dobrymi wspomnieniami.


91516800_1057242841316994_3410535149232717824_njpg


Magic Day- Organizacja ślubu na odległość

Jeśli zależy nam na organizacji ślubu w określonym miejscu, ale na co dzień żyjemy w innym kraju, pomoc wedding plannera może okazać się zbawienna. Warto pamiętać, że osoby zajmujące się zawodowo organizacją ślubów i wesel, są specjalistami w swojej dziedzinie i są w stanie bez problemu dostosować sposób komunikacji do naszych potrzeb. Nie musimy być na miejscu, by mieć wesele jak z bajki. Konsultant ślubny jest doświadczonym pośrednikiem między nami a usługodawcami, którzy zadbają o idealny klimat i oprawę ceremonii ślubnej czy imprezy. W sytuacjach, kiedy ogranicza nas odległość, szczególnie warto zaufać wiedzy i doświadczeniu specjalistów. Jeśli miejscem, w którym planujemy się pobrać, jest Warmia i Mazury, z odsieczą przybywają specjaliści firmy Magic Day.


90959772_524317248503153_3603031344306716672_njpg


Jak wygląda współpraca z konsultantem ślubnym?

Jeśli nadal mamy obawy związane z powierzeniem organizacji naszego szczególnego dnia konsultantowi ślubnemu i nie potrafimy sobie wyobrazić tego, jak może wyglądać taka współpraca, warto dowiedzieć się, jak będzie przebiegał ten proces. Zadaniem konsultanta ślubnego, poza zadbaniem o idealną organizację naszego wielkiego dnia, jest zadbanie o nasz komfort oraz spokój. Konsultanci ślubni to osoby, które potrafią wykazać się opanowaniem
i szczególną empatią, dlatego warto pozwolić im na dopilnowanie najdrobniejszych szczegółów. Poniżej przyjrzymy się temu, jak przebiega współpraca ze specjalistami z firmy Magic Day.


91219655_231532504636066_1964179967134662656_njpg


Konsultant ślubny na terenie warmii i mazur- Poznajmy się!

Wzajemne zaufanie to podstawa przy organizacji ślubu i imprezy weselnej. Podczas pierwszego spotkania mamy okazję nie tylko do tego, by się poznać, ale przede wszystkim do przedstawienia naszej wizji i oczekiwań. Na tym etapie konsultanci ślubni poznają nasze  temperamenty oraz marzenia związane z oprawą tego szczególnego dnia. Nie musimy mieć konkretnych oczekiwań. To moment, w którym wzajemnie się inspirujemy i nakreślamy ogólną wizję. Na tym etapie warto jednak sprecyzować budżet, co w późniejszym czasie pozwoli konsultantowi dopasować konkretne rozwiązania do naszych oczekiwań.


91406576_215622009750746_5226424653144129536_njpg


Wesele jak ze snów

Na tym etapie, po zapoznaniu się z naszą wizją i potrzebami, konsultant przedstawia nam kilka propozycji dopasowanych do naszego budżetu i oczekiwań. W tym momencie tworzy się obraz tego, jak będzie wyglądał ten dzień i jak nasze marzenia mogą zmienić się w rzeczywistość. Oszczędzając wiele godzin stresu i poszukiwań, dostajemy w pełni spersonalizowane propozycje od specjalisty w swojej dziedzinie, z których możemy wybrać tę jedyną, która jest najbliższa naszym oczekiwaniom. Ustalany zostaje harmonogram działania oraz konkretne plany związane z organizacją idealnego ślubu i wesela na przykład w Ostródzie.


styldwalogo11 Copyjpg


Wymarzony ślub na warmii i mazurach- Do dzieła!

Ostatni etap to podpisanie umowy z osobą, której powierzamy organizację naszego szczególnego dnia. Od chwili zawarcia umowy pozostajemy w stałym kontakcie z konsultantem, który z należytą starannością będzie dbał o najdrobniejsze szczegóły organizacji naszego ślubu i wesela. W tym momencie konsultant rozpoczyna realizację harmonogramu, który został przez nas ustalony w poprzednim etapie. Od teraz nasz wedding planner pozostaje do naszej dyspozycji, by na bieżąco rozwiewać wszelkie wątpliwości oraz odpowiadać na wszelkie pytania. To moment, w którym możemy odetchnąć z ulgą, ponieważ nie musimy już niczym się stresować, bo jeśli za organizację wesela naszych marzeń odpowiada profesjonalista, to wszystko musi pójść zgodnie z planem. Siedziba firmy Magic Day mieści się w Ostródzie, ale spokojnie działamy na terenie województw: warmińsko-mazurskie, pomorskie, mazowieckie. Zapraszamy do kontaktu.

Do usłyszenia kochani !
Ilona :)