10 pytań do : DJ-a / Wodzireja.

W dzisiejszym wpisie gościmy Pawła Stefanowicza z firm Wodzireje z Klasą. Wodzireje z Klasą to grupa zrzeszająca najlepszych Wodzirejów, Konferansjerów, Prezenterów muzycznych, dj'ów oraz instrumentalistów na Twoją imprezę! 


Poniżej 10 pytań, na które udzielił nam odpowiedzi :)


1. W jakim stylu muzycznym się specjalizujecie?   

Kochamy swoją pracę, kochamy ludzi, kochamy dawać szczęście i pozytywne emocje:
nasz styl to tworzenie najlepszych imprez! Hasło Wodzirejów z Klasą brzmi – baw się jak nigdy dotąd! Staramy się, aby każdy uczestnik przyjęć przez nas prowadzonych kojarzył nas przede wszystkim z tego - świetnej zabawy. Precyzując nasza specjalizacja to szeroko pojęta muzyka taneczna. Nie mamy jednego stylu, który lubimy bardziej – wykonując zawód Wodzireja i DJ’a trzeba być pasjonatem muzyki. To jak muzycznie będzie wyglądało przyjęcie zależy od wielu czynników, oczywiście najważniejszym są oczekiwania Pary Młodej, jednak musimy pamiętać, że udane przyjęcie weselne to także szczęśliwi i wybawieni goście.   


2. Czy Para Młoda może przedstawić swoją listę utworów?

Oczywiście. Jesteśmy otwarci na propozycje, sugestie, oczekiwania. Do każdego przyjęcia tworzymy dedykowany scenariusz, w którym znajdują się także miejsca na podanie najistotniejszych numerów tak ważnych jak „pierwszy taniec”, ale też nieco mniej oczywistych jak np. moment wejścia na salę. Jest w nim też miejsce na uwagi i dedykacje. Takie przygotowanie i rozplanowanie wszystkiego sprawia, że możecie być spokojni o jego przebieg. Znając Wasze oczekiwania, zajmiemy się wszystkim, a Wy będziecie mogli zająć się sobą, swoimi gośćmi i zabawą! Oczywiście w razie braku pomysłów, chętnie dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem. A tak zupełnie szczerze, to najlepiej powiedzieć czego się po prostu chce i zostawić to profesjonalistom! Para Młoda ma oczywiście szczególne względy u każdego naszego Wodzireja i zawsze może poprosić o dany przebój, tudzież zasugerować lekką zmianę klimatu. Na tych imprezach jesteśmy dla Was! Serio, to nie jest tani slogan reklamowy J!  

 3. Jak dużo czasu i miejsca potrzebujecie, by rozłożyć sprzęt?

Wszystko zależy od zakresu technicznego realizacji i wielkości setup ’u sprzętowego, który będzie używany. Najkrótszy montaż to ok. 2 godzin, najdłuższy (jak dotąd) to dwa dni. Dysponujemy profesjonalnym zapleczem: nagłośnieniowym, oświetleniowym, estradowym oraz efektami i w 100 % bezpieczną pirotechniką (np. wytwornice zimnych ogni). Dobieramy to i dostrajamy do charakteru przyjęcia, stylu miejsca, wielkości terenu, ilości gości no i oczywiście Waszej koncepcji. Długość montażu zależna jest też od tego czy grają z nami instrumentaliści live oraz czy zapewniamy dodatkowe atrakcje np. takie jak dekoracja Sali oświetleniem LED/Retro, napisy czy taniec w chmurach.   


20201206_160711402_iOSjpg


4. Czy macie specjalne wymagania techniczne?

Nie. Jesteśmy po to abyście to wy mieli spokojne głowy i abyście to wy mieli wymagania do nas. Oczywiście fajnie jak na sali jest prąd i miejsce, w którym można się swobodnie rozstawić i tak zamontować wszystkie urządzenia, aby każdy mógł się komfortowo bawić. Nie zawsze z tym bywa idealnie, jednak to już nasze zadanie, aby wszystko się udało. Kwestiami technicznymi kompletnie nie musicie się przejmować.   


5. Ile gracie utworów w jednej serii? Jak długie przerwy robicie między seriami?

Wbrew pozorom to bardzo trudne pytanie. Nie da się odpowiedzieć jednoznacznie. Długość bloków jest zróżnicowana i elastyczna, a jednocześnie dopasowana i uzależnione od tego co w danej przerwie ma się wydarzyć. Najkrótsze trwają ok 30-35 minut najdłuższe (zazwyczaj te po oczepinach) nawet do 1,5-2h. Powiedzmy sobie jasno – przerwy na weselu są potrzebne, jednak staramy się, aby nie były zbyt długie zazwyczaj jest to ok 10-15 minut, jednak, jeśli w przerwie robione są pamiątkowe fotografie w pięknym ogrodzie to oczywistym jest, że mogą się wydłużyć. Jednak od tego jest nasz scenariusz, abyśmy mieli ramowy plan i wiedzieli jak wszystko dopasować. Oczywiście wesela to przedsięwzięcia, w których prawie nigdy nie uda się wszystkiego zaplanować, jednak to już rola Wodzireja aby potrafił włączyć nieprzewidziane elementy w całokształt przyjęcia i wykorzystać in plus. Często niespodzianki czy wydarzenia sytuacyjne stają się później najfajniejszymi, najpiękniejszymi, a niekiedy najśmieszniejszymi wspomnieniami.         


6. Jak długo możecie grać podczas wesela?

Standardowo jest to do 10h. I zazwyczaj to goście nie mają już siły, a my chcielibyśmy jeszcze... jednak zobaczymy, jak to będzie u Was!     7. Jakie macie zabawy w swoim repertuarze? Jak wyglądają oczepiny?   Z Klasą i na poziomie. Co nie wyklucza dobrej zabawy! Staramy się oferować fajne zabawy integrujące gości, wywołujące uśmiech na twarzach, a często też zaskoczenie. Posiłkujemy się zarówno tradycyjnymi formami od lat spotykanymi na polskich weselach, formatami znanymi z różnych programów i show telewizyjnych jak również swoimi autorskimi pomysłami. Na naszych przyjęciach na pewno nie pojawią się takie. zabawy, które ośmieszają tudzież są niesmaczne i dwuznaczne. Możecie być spokojni nie pojawią się też sceny, rodem z programu „śmiechu warte”. Nie kompromitujemy, ani nie ośmieszamy nikogo, inna sprawa, że często niektórzy goście bardziej bądź mniej świadomie robią to sami.     


20201206_160741216_iOSjpg


8. Czy macie jakieś usługi niewliczone w cenę, za które Para Młoda będzie musiała dodatkowo zapłacić?

Nie stosujemy żadnych ukrytych kosztów. W pakiecie podstawowym naszych usług znajduje się wszystko co jest niezbędne, aby przyjęcie, które prowadzimy było zrealizowany na najwyższym możliwym poziomie: zarówno muzycznym, artystycznym jak również technicznym i sprzętowym. Można oczywiście pokusić się o większą ilość atrakcji i dodatków, które uświetnią Wasz wielki dzień. Wszystko zależy od Waszej wizji, oczekiwań i charakteru uroczystości. W naszym teamie są m.in.: wspaniali instrumentaliści, którzy tworzą niezapomniany klimat oraz wiele różnych opcji czyniących chwile jeszcze bardziej wyjątkowymi.   


9. Czy macie plan B?

„Plan A nie zadziałał, plan B zawiódł. Wszystko zależało od planu C, który miał jedną wadę – planowaliśmy tylko do punktu B”. Są rzeczy, wydarzenia przypadki losowe na które nikt z nas nie ma wpływu, nad wszystkimi innymi staramy się zawsze panować J  


10. Na jakim terenie gracie?

Jeździmy tam, gdzie nas zapraszacie i pragniecie abyśmy prowadzili przyjęcia, bale, wydarzenia, eventy!
Wyznacznikiem i odnośnikiem jest tylko mapa i kalendarz. Jeśli tylko mamy możliwość przyjechania, pozwala na to nasza dostępność oraz kilometry – jedziemy! Naszym domem jest Olsztyn, najwięcej pracujemy na Warmii i Mazurach, jednak lubimy też podróżować i poznawać nowe miejsca i nowych ludzi.


20201206_161018929_iOSjpg


Wszystkie realizacje możecie zobaczyć na social mediach:
FB : https://www.facebook.com/wodzirejezklasa/
Instagram: https://www.instagram.com/wodzirejezklasa/