10 pytań do : DJ-a / Wodzireja.
W dzisiejszym wpisie gościmy Pawła Stefanowicza z firm Wodzireje z Klasą. Wodzireje z Klasą to grupa zrzeszająca najlepszych Wodzirejów, Konferansjerów, Prezenterów muzycznych, dj'ów oraz instrumentalistów na Twoją imprezę!
Poniżej 10 pytań, na które udzielił nam odpowiedzi :)
1.
W jakim stylu muzycznym się specjalizujecie?
Kochamy
swoją pracę, kochamy ludzi, kochamy dawać szczęście i pozytywne emocje:
nasz styl to tworzenie najlepszych imprez! Hasło Wodzirejów z Klasą brzmi – baw
się jak nigdy dotąd! Staramy się, aby każdy uczestnik przyjęć przez nas
prowadzonych kojarzył nas przede wszystkim z tego - świetnej zabawy. Precyzując
nasza specjalizacja to szeroko pojęta muzyka taneczna. Nie mamy jednego stylu,
który lubimy bardziej – wykonując zawód Wodzireja i DJ’a trzeba być pasjonatem
muzyki. To jak muzycznie będzie wyglądało przyjęcie zależy od wielu czynników,
oczywiście najważniejszym są oczekiwania Pary Młodej, jednak musimy pamiętać,
że udane przyjęcie weselne to także szczęśliwi i wybawieni goście.
2.
Czy Para Młoda może przedstawić swoją listę utworów?
Oczywiście. Jesteśmy otwarci na propozycje, sugestie, oczekiwania. Do każdego
przyjęcia tworzymy dedykowany scenariusz, w którym znajdują się także miejsca
na podanie najistotniejszych numerów tak ważnych jak „pierwszy taniec”, ale też
nieco mniej oczywistych jak np. moment wejścia na salę. Jest w nim też miejsce
na uwagi i dedykacje. Takie przygotowanie i rozplanowanie wszystkiego sprawia,
że możecie być spokojni o jego przebieg. Znając Wasze oczekiwania, zajmiemy się
wszystkim, a Wy będziecie mogli zająć się sobą, swoimi gośćmi i zabawą!
Oczywiście w razie braku pomysłów, chętnie dzielimy się swoją wiedzą i
doświadczeniem. A tak zupełnie szczerze, to najlepiej powiedzieć czego się po
prostu chce i zostawić to profesjonalistom! Para Młoda ma oczywiście szczególne
względy u każdego naszego Wodzireja i zawsze może poprosić o dany przebój,
tudzież zasugerować lekką zmianę klimatu. Na tych imprezach jesteśmy dla Was!
Serio, to nie jest tani slogan reklamowy J!
3.
Jak dużo czasu i miejsca potrzebujecie, by rozłożyć sprzęt?
Wszystko zależy od zakresu technicznego realizacji i wielkości setup ’u
sprzętowego, który będzie używany. Najkrótszy montaż to ok. 2 godzin,
najdłuższy (jak dotąd) to dwa dni. Dysponujemy profesjonalnym zapleczem:
nagłośnieniowym, oświetleniowym, estradowym oraz efektami i w 100 % bezpieczną
pirotechniką (np. wytwornice zimnych ogni). Dobieramy to i dostrajamy do
charakteru przyjęcia, stylu miejsca, wielkości terenu, ilości gości no i
oczywiście Waszej koncepcji. Długość montażu zależna jest też od tego czy grają
z nami instrumentaliści live oraz czy zapewniamy dodatkowe atrakcje np. takie
jak dekoracja Sali oświetleniem LED/Retro, napisy czy taniec w chmurach.

4.
Czy macie specjalne wymagania techniczne?
Nie. Jesteśmy po to abyście to wy mieli spokojne głowy i abyście to wy mieli
wymagania do nas. Oczywiście fajnie jak na sali jest prąd i miejsce, w którym
można się swobodnie rozstawić i tak zamontować wszystkie urządzenia, aby każdy
mógł się komfortowo bawić. Nie zawsze z tym bywa idealnie, jednak to już nasze
zadanie, aby wszystko się udało. Kwestiami technicznymi kompletnie nie musicie
się przejmować.
5.
Ile gracie utworów w jednej serii? Jak długie przerwy robicie między
seriami?
Wbrew pozorom to bardzo trudne pytanie. Nie da się odpowiedzieć jednoznacznie.
Długość bloków jest zróżnicowana i elastyczna, a jednocześnie dopasowana i
uzależnione od tego co w danej przerwie ma się wydarzyć. Najkrótsze trwają ok
30-35 minut najdłuższe (zazwyczaj te po oczepinach) nawet do 1,5-2h. Powiedzmy
sobie jasno – przerwy na weselu są potrzebne, jednak staramy się, aby nie były
zbyt długie zazwyczaj jest to ok 10-15 minut, jednak, jeśli w przerwie robione
są pamiątkowe fotografie w pięknym ogrodzie to oczywistym jest, że mogą się
wydłużyć. Jednak od tego jest nasz scenariusz, abyśmy mieli ramowy plan i
wiedzieli jak wszystko dopasować. Oczywiście wesela to przedsięwzięcia, w
których prawie nigdy nie uda się wszystkiego zaplanować, jednak to już rola Wodzireja
aby potrafił włączyć nieprzewidziane elementy w całokształt przyjęcia i
wykorzystać in plus. Często niespodzianki czy wydarzenia sytuacyjne stają się
później najfajniejszymi, najpiękniejszymi, a niekiedy najśmieszniejszymi
wspomnieniami.
6.
Jak długo możecie grać podczas wesela?
Standardowo jest to do 10h. I zazwyczaj to goście nie mają już siły, a my
chcielibyśmy jeszcze... jednak zobaczymy, jak to będzie u Was!
7.
Jakie macie zabawy w swoim repertuarze? Jak wyglądają oczepiny?
Z
Klasą i na poziomie. Co nie wyklucza dobrej zabawy! Staramy się oferować fajne
zabawy integrujące gości, wywołujące uśmiech na twarzach, a często też
zaskoczenie. Posiłkujemy się zarówno tradycyjnymi formami od lat spotykanymi na
polskich weselach, formatami znanymi z różnych programów i show telewizyjnych
jak również swoimi autorskimi pomysłami. Na naszych przyjęciach na pewno nie
pojawią się takie. zabawy, które ośmieszają tudzież są niesmaczne i dwuznaczne.
Możecie być spokojni nie pojawią się też sceny, rodem z programu „śmiechu
warte”. Nie kompromitujemy, ani nie ośmieszamy nikogo, inna sprawa, że często
niektórzy goście bardziej bądź mniej świadomie robią to sami.

8.
Czy macie jakieś usługi niewliczone w cenę, za które Para Młoda będzie musiała dodatkowo
zapłacić?
Nie stosujemy żadnych ukrytych kosztów. W pakiecie podstawowym naszych usług
znajduje się wszystko co jest niezbędne, aby przyjęcie, które prowadzimy było
zrealizowany na najwyższym możliwym poziomie: zarówno muzycznym, artystycznym
jak również technicznym i sprzętowym. Można oczywiście pokusić się o większą
ilość atrakcji i dodatków, które uświetnią Wasz wielki dzień. Wszystko zależy
od Waszej wizji, oczekiwań i charakteru uroczystości. W naszym teamie są m.in.:
wspaniali instrumentaliści, którzy tworzą niezapomniany klimat oraz wiele
różnych opcji czyniących chwile jeszcze bardziej wyjątkowymi.
9.
Czy macie plan B?
„Plan A nie zadziałał, plan B zawiódł. Wszystko zależało od planu C, który miał
jedną wadę – planowaliśmy tylko do punktu B”. Są rzeczy, wydarzenia przypadki
losowe na które nikt z nas nie ma wpływu, nad wszystkimi innymi staramy się
zawsze panować J
10.
Na jakim terenie gracie?
Jeździmy tam, gdzie nas zapraszacie i pragniecie abyśmy prowadzili przyjęcia,
bale, wydarzenia, eventy!
Wyznacznikiem i odnośnikiem jest tylko mapa i kalendarz. Jeśli tylko mamy
możliwość przyjechania, pozwala na to nasza dostępność oraz kilometry –
jedziemy! Naszym domem jest Olsztyn, najwięcej pracujemy na Warmii i Mazurach,
jednak lubimy też podróżować i poznawać nowe miejsca i nowych ludzi.
