Organizacja wesel i ślubów w Ostródzie
Bez wątpienia dzień ślubu jest najważniejszym dniem naszego życia. To moment, w którym wkraczamy na nową ścieżkę życia, którą od teraz będziemy dzielić z najbliższą nam osobą. Nic więc dziwnego, że tak ważne jest, by ten dzień był wyjątkowy, a wszystko odbyło się zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Wiele osób marzy o ślubie jak z bajki, jednak konfrontacja fantazji z rzeczywistością nierzadko skutkuje zupełnie innym efektem. Organizacja ślubu wymaga ogromnego nakładu pracy i zaangażowania, ale to wcale nie znaczy, że musimy zostać z tym sami. W takich sytuacjach z odsieczą wkracza wedding planner.
Organizacja wesela szyta na miarę!
Współcześnie coraz więcej par decyduje się na pomoc specjalisty w organizacji wesela i ślubu. To bardzo rozważny krok, biorąc pod uwagę, że często żyjemy w zabieganiu i bardzo trudno nam poświęcić temu taką uwagę, na jaką zasługuje ten dzień. Nierzadko przeraża nas ilość zadań, które musimy wykonać, odpowiednie dogranie terminów i umówienie usługodawców. Muzyka, kwiaty, catering, sala weselna, fotograf i kamerzysta... A to jedynie kilka atrakcji, o które musimy zadbać. Kompleksowa organizacja ślubu i wesela jest jednak wyzwaniem dla profesjonalistów.
Kim są konsultanci ślubni ?
Kiedy przerasta nas ilość zadań, którą pochłania organizacja ślubu i wesela, konsultant
ślubny wkracza jak superbohater! To osoba, która specjalizuje się w organizacji ślubów i
wesel. Jeśli mamy sprecyzowane oczekiwania, pomoże nam je zrealizować z jak
najlepszym efektem, a jeśli nie możemy się zdecydować - potrafi nas zainspirować i pomóc
w określeniu swoich potrzeb. Nie musimy martwić się samodzielnym poszukiwaniem i
planowaniem, ponieważ wedding planner jest w stanie zaproponować nam rozwiązania
zgodne z naszymi marzeniami. Profesjonalny wedding planner posiada sieć kontaktów oraz
znajomość lokalnego rynku usług, więc bez problemu będzie w stanie opracować dla nas
odpowiednią propozycję.
Dlaczego warto skorzystać z usługi konsultanta ślubnego?
Niewielu z nas zdaje sobie sprawę z faktu, że kompleksowa organizacja ślubu
i wesela wymaga poświęcenia okołu trzystu godzin. Łącznie to około dwa tygodnie ciągłego
planowania, wliczając w to weekendy. W zabieganiu rzadko możemy sobie pozwolić na
poświęcenie takiej ilości czasu na planowanie. Biorąc pod uwagę ogrom ofert domów
weselnych, zespołów czy kwiaciarni... Trudno nie popaść we frustrację i zmęczenie. Wesele
jest najważniejszym dniem naszego życia
i nie warto kojarzyć go ze stresem związanym z
ciągłymi poszukiwaniami i zmęczeniem. To nasz dzień, więc warto, by wiązał się dla nas z
przyjemnością i dobrymi wspomnieniami.
Magic Day- Organizacja ślubu na odległość
Jeśli zależy nam na organizacji ślubu w określonym miejscu, ale na co dzień żyjemy w innym kraju, pomoc wedding plannera może okazać się zbawienna. Warto pamiętać, że osoby zajmujące się zawodowo organizacją ślubów i wesel, są specjalistami w swojej dziedzinie i są w stanie bez problemu dostosować sposób komunikacji do naszych potrzeb. Nie musimy być na miejscu, by mieć wesele jak z bajki. Konsultant ślubny jest doświadczonym pośrednikiem między nami a usługodawcami, którzy zadbają o idealny klimat i oprawę ceremonii ślubnej czy imprezy. W sytuacjach, kiedy ogranicza nas odległość, szczególnie warto zaufać wiedzy i doświadczeniu specjalistów. Jeśli miejscem, w którym planujemy się pobrać, jest Warmia i Mazury, z odsieczą przybywają specjaliści firmy Magic Day.
Jak wygląda współpraca z konsultantem ślubnym?
Jeśli nadal mamy obawy związane z powierzeniem organizacji naszego szczególnego dnia
konsultantowi ślubnemu i nie potrafimy sobie wyobrazić tego, jak może wyglądać taka
współpraca, warto dowiedzieć się, jak będzie przebiegał ten proces. Zadaniem konsultanta
ślubnego, poza zadbaniem o idealną organizację naszego wielkiego dnia, jest zadbanie o
nasz komfort oraz spokój. Konsultanci ślubni to osoby, które potrafią wykazać się
opanowaniem
i szczególną empatią, dlatego warto pozwolić im na dopilnowanie najdrobniejszych szczegółów. Poniżej przyjrzymy się temu, jak przebiega współpraca ze
specjalistami z firmy Magic Day.
Konsultant ślubny na terenie warmii i mazur- Poznajmy się!
Wzajemne zaufanie to podstawa przy organizacji ślubu i imprezy weselnej. Podczas
pierwszego spotkania mamy okazję nie tylko do tego, by się poznać, ale przede wszystkim
do przedstawienia naszej wizji i oczekiwań. Na tym etapie konsultanci ślubni poznają nasze
temperamenty oraz marzenia związane z oprawą tego szczególnego dnia. Nie musimy
mieć konkretnych oczekiwań. To moment, w którym wzajemnie się inspirujemy i
nakreślamy ogólną wizję. Na tym etapie warto jednak sprecyzować budżet, co w
późniejszym czasie pozwoli konsultantowi dopasować konkretne rozwiązania do naszych
oczekiwań.
Wesele jak ze snów
Na tym etapie, po zapoznaniu się z naszą wizją i potrzebami, konsultant przedstawia
nam kilka propozycji dopasowanych do naszego budżetu i oczekiwań. W tym momencie
tworzy się obraz tego, jak będzie wyglądał ten dzień i jak nasze marzenia mogą zmienić
się w rzeczywistość. Oszczędzając wiele godzin stresu i poszukiwań, dostajemy w pełni
spersonalizowane propozycje od specjalisty w swojej dziedzinie, z których możemy wybrać
tę jedyną, która jest najbliższa naszym oczekiwaniom. Ustalany zostaje harmonogram
działania oraz konkretne plany związane z organizacją idealnego ślubu i wesela na przykład w Ostródzie.
Wymarzony ślub na warmii i mazurach- Do dzieła!
Ostatni etap to podpisanie umowy z osobą, której powierzamy organizację naszego szczególnego dnia. Od chwili zawarcia umowy pozostajemy w stałym kontakcie z konsultantem, który z należytą starannością będzie dbał o najdrobniejsze szczegóły organizacji naszego ślubu i wesela. W tym momencie konsultant rozpoczyna realizację harmonogramu, który został przez nas ustalony w poprzednim etapie. Od teraz nasz wedding planner pozostaje do naszej dyspozycji, by na bieżąco rozwiewać wszelkie wątpliwości oraz odpowiadać na wszelkie pytania. To moment, w którym możemy odetchnąć z ulgą, ponieważ nie musimy już niczym się stresować, bo jeśli za organizację wesela naszych marzeń odpowiada profesjonalista, to wszystko musi pójść zgodnie z planem. Siedziba firmy Magic Day mieści się w Ostródzie, ale spokojnie działamy na terenie województw: warmińsko-mazurskie, pomorskie, mazowieckie. Zapraszamy do kontaktu.
Do usłyszenia kochani !
Ilona :)